Ta strona używa pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Możecie Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w ustawieniach swojej przeglądarki. Dowiedź się więcej. [x]

Zapisy na rok 2020/21


Procedura bezpieczeństwa - badanie przydatności



REKRUTACJA ONLINE

NA ROK SZKOLNY 2020/2021

 

W związku z zaistniałą sytuacją pandemii, zapisy na rok szkolny 2020/2021 do Państwowej Szkoły Muzycznej  I stopnia  im. Wojciecha Kilara w  Pleszewie będą odbywać się drogą elektroniczną.

W celu zgłoszenia córki/syna  do rekrutacji prosimy o wydrukowanie i czytelne wypełnienie wniosku , który jest do pobrania na  stronie szkoły: psmpleszew.pl  w zakładce  „Dla ucznia”  - Zapisy na rok 2020/2021” oraz przesłanie go na adres mailowy : psmpleszew@partnet.pl.

Wniosek można przesłać również w formie zdjęcia.

Termin dostarczenia wniosku do sekretariatu  Szkoły upływa 29 maja 2020 roku, jednak  z uwagi na obecną sytuację w kraju może on ulec przesunięciu.

O jakichkolwiek  zmianach zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub telefoniczną.

Wszystkie zmiany będą również  ogłaszane na stronie internetowej szkoły oraz Facebooku.  

Do wniosku wymagane jest  zaświadczenia od lekarza podstawowej opieki zdrowotnej o braku przeciwskazań do nauki gry.  

Jednak ze względu na zaistniałą sytuację zaświadczenie takie będzie można dostarczyć  w późniejszym terminie.  

 

Warunki ubiegania się kandydata znajdziecie Państwo na stronie szkoły w zakładce  „Dla ucznia”  - Rekrutacja.




W okresie od 1 marca do 31 maja przyjmowane są zgłoszenia do szkoły na rok szkolny 2020/2021.


Wniosek kandydata_2020_2021


Sprawdzian przydatności odbędzie się w dniu 3 czerwca 2020 r.


Badanie przydatności kandydatów obejmuje:

    a) sprawdzenie uzdolnień muzycznych,
        słuch melodyczny,
        słuch harmoniczny,
        poczucie rytmu,
        pamięć muzyczną.

    b) sprawdzanie ogólnych warunków fizycznych,

    c) sprawdzanie predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie.